Ahad, 2 Oktober 2011

Harian Metro: BeritaUtama


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Harian Metro: BeritaUtama


Tempat lepas kemarahan

Posted: 01 Oct 2011 10:35 AM PDT

KUALA LUMPUR: Dipukul dan dikurung adalah harga yang terpaksa dibayar seorang lelaki yang beristerikan wanita panas baran, malah kerap naik hantu apabila permintaannya tidak dapat dipenuhi.

Dia dipukul kerana tidak mahu melayani nafsu isterinya dan dikurung hanya disebabkan enggan membeli sebotol air mineral di kedai 40 kilometer dari rumah.

Itulah nasib Azhar, 46, yang mengimpikan mahligai bahagia melalui perkahwinan ketiganya tetapi menjadi mimpi ngeri kerana isteri mudah mengamuk.

"Diherdik dan dihamburkan kata-kata kesat ibarat 'makanannya' kerana hampir setiap hari telinga saya terpaksa menadah cercaannya.


"Dia kerap naik angin hanya kerana perkara remeh, lebih-lebih lagi jika kehendaknya tidak dipenuhi," katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

CAK: Nurul jadi Zaiton

Posted: 01 Oct 2011 10:13 AM PDT

SEINGAT CAK, tahun lalu bukan main hangat lagi teman memperkatakan kisah hidup penyanyi popular 1990-an, Zaiton Sameon yang diangkat ke layar perak.

Maka, ramailah yang menanti, maklumlah Zaiton bukan calang-calang artis. Pada zaman kegemilangannya, siapa tidak kenal empunya diri yang terkenal dengan suara tinggi dan nyaring. Penampilannya yang seksi sering diperkatakan, malah jadi ikutan pada zaman itu.


Tunggu punya tunggu, projek istimewa diterajui Fauziah Nawi itu tidak muncul-muncul, malah lain pula yang jadi apabila timbul kisah kononnya penerbit tidak berpuas hati sehingga projek itu terpaksa diperap.

Bagaimanapun, baru-baru ini CAK dengar filem diberi judul Zaiton itu akan memulakan semula penggambaran tidak lama lagi. Khabarnya filem ini akan diarah oleh Esma Danial dan bintang utamanya pula Nurul Abd Wahab. Maknanya, Nurul akan mengambil alih tempat pelakon berwibawa, Mislina Mustafar bagi watak Zaiton Sameon.


Kalau nak ikutkan daripada segi rupa Mislina lebih mirip dengan Zaiton, tetapi kata sumber yang terbabit dengan filem biografi ini, selepas disolek Nurul tidak perlu diragui lagi. Tak kisahlah siapapun yang terpilih melakonkan watak Zaiton kerana pasti produksi buat keputusan terbaik.


Yang penting bagi CAK, filem ini dapat diteruskan kerana ramai tidak sabar-sabar mahu menontonnya.

Kredit: www.hmetro.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Harian Metro

Copyright 2010 All Rights Reserved