Ahad, 3 Februari 2013

Harian Metro: BeritaUtama


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Harian Metro: BeritaUtama


Suami tak bantah pakej urut batin

Posted:

Kuala Lumpur: Asalkan boleh dapat wang, suami tidak kisah isteri melakukan urut 'geli-geli' dengan pelanggan, termasuk urutan badan ke badan (B2B). Yang penting, tidak sampai melakukan hubungan seks.

Itu perjanjian lisan antara pasangan songsang terbabit bagi menambah pendapatan keluarga, apatah lagi si isteri hanya suri rumah manakala suami tiada pendapatan tetap.

Namun di belakang suami, sebenarnya ada antara wanita berkenaan terlanjur ke bilik tidur pelanggan apabila menawarkan khidmat urutan di rumah kenalan rapat.

Itu antara pengakuan suri rumah yang sanggup mencari nafkah dengan melakukan urut berahi terhadap pelanggan dengan kebenaran suami semata-mata untuk mendapatkan pulangan lumayan.

Foto

ANAK lelaki sedang menunggu ibunya mengurut pelanggan.

Foto

ANAK perempuan pula sedang bermain komputer sambil menunggu ibunya mengurut.


Aktiviti tidak bermoral itu dikesan Metro Ahad melalui perkenalan dengan seorang wanita dikenali sebagai Suraya, 40, melalui sebuah laman web sosial, baru-baru ini.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/02/03

Bujang Taniku masuk perangkap

Posted:

Mir: Selepas hampir dua minggu diburu, akhirnya buaya digelar 'Bujang Taniku' yang dipercayai membaham seorang lelaki warga Indonesia pertengahan bulan lalu, berjaya diperangkap dengan umpan ayam dipasang Perbadanan Perhutanan Sarawak (SFC) di anak sungai Ladang Taniku, Permyjaya, di sini, semalam.

Buaya jantan sepanjang 4.66 meter ditangkap kakitangan SFC pada jam 8 pagi dibantu sepasukan anggota Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) selepas menerima maklumat pekerja ladang kelapa sawit yang ternampak kelibat buaya itu timbul bersama pelampung pada umpan dipasang.

Anggota JPAM bersama kakitangan SFC mengambil masa empat jam sebelum buaya seberat lebih 500 kilogram itu berjaya diangkat ke tebing sungai dan dihantar ke Pusat Penjagaan Haiwan Liar di bawah kelolaan SFC.

Pekerja ladang, Asbar Zainuddin, 24, berkata, ketika berjalan di tebing sungai itu, dia pelik melihat ada pelampung timbul bergerak melawan arus.

Foto

ANGGOTA JPAM dan pekerja SFC mengangkat Bujang Taniku ke tebing sungai.


Katanya, mengesyaki sesuatu yang tidak kena, dia menghampiri tebing sungai dan terkejut melihat seekor buaya melibas ekornya.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/02/03
Kredit: www.hmetro.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Harian Metro

Copyright 2010 All Rights Reserved