Selasa, 23 Julai 2013

Harian Metro: BeritaUtama


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Harian Metro: BeritaUtama


Isteri songsang suami bakar diri

Posted: 22 Jul 2013 01:47 PM PDT

Ampang: Kecewa apabila isteri yang dikahwini 18 tahun menjalinkan hubungan cinta sejenis, seorang lelaki nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petrol ke badannya sebelum membakar diri di rumah mereka di Pandan Height, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 9 malam itu, mangsa, Lim Vit, 58, melecur hampir 100 peratus pada badan dan kini dilaporkan dalam keadaan kritikal di Hospital Ampang.

Abang mangsa yang enggan dikenali berkata, sebelum itu adiknya bertengkar dengan isterinya berusia 45 tahun apabila mendapat tahu wanita itu berlaku curang menjalinkan hubungan sejenis dengan majikan berusia 40-an di tempat kerjanya.

Menurutnya, pasangan itu sudah mendirikan rumah tangga sejak 18 tahun dan dikurniakan tiga anak lelaki berusia lapan hingga 18 tahun.

Foto

KESAN terbakar di pintu rumah mangsa.


"Hanya dua bulan adik saya (mangsa) mendapat tahu isterinya yang bekerja di sebuah hotel menjalinkan hubungan sejenis dengan majikannya sejak itu sering bertengkar.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/07/23

Tunang orang patah paha

Posted: 22 Jul 2013 01:47 PM PDT

Kuantan: "Saya melihat motosikal yang ditunggang dengan laju itu cuba mengelak lembu yang tiba-tiba melintas. Ia menyebabkan motosikal itu memasuki laluan bertentangan sebelum merempuh sebuah kereta Perodua Viva di belakang saya selepas bergesel dengan motosikal yang saya naiki bersama tunang.

"Ia menyebabkan saya gagal mengawal motosikal dan terbabas di tepi jalan sehingga mengakibatkan kami nyaris melanggar pokok," kata Shahrul Izwandy Redzuan, 23, yang cedera dalam kemalangan membabitkan dua motosikal dan sebuah kereta di Kilometer 15, Jalan Kuantan-Cherok Paloh dekat Pantai Sepat, di sini, malam kelmarin.

Kejadian yang berlaku jam 8 malam itu menyebabkan seorang pemuda Orang Asli, Yus Kamarul a/l Kadir, 20, maut manakala rakannya, Amrie a/l Manan, 16, serta tunang Shahrul, Mazura Azina Ahmad, 22, cedera parah.

Shahrul berkata, ketika kejadian, dia dalam perjalanan ke rumah tunangnya di Cherok Paloh.

Foto

REMAJA Orang Asli memangku mayat Yus Kamarul di Pantai Sepat, semalam.


Katanya, apabila tiba di tempat kejadian, dia melihat sebuah motosikal Honda EX5 ditunggang Yus Kamarul bersama Amrie sedang berlumba dengan sebuah lagi motosikal dinaiki dua lelaki dari arah Cherok Paloh menghala ke Kuantan.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/07/23
Kredit: www.hmetro.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Harian Metro

Copyright 2010 All Rights Reserved