Sabtu, 16 Februari 2013

Harian Metro: BeritaUtama


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Harian Metro: BeritaUtama


BELAIAN GUNDIK VIETNAM

Posted:

"Bukan hanya wang ringgit, malah nafkah batin saya turut diabaikan akibat penangan wanita Vietnam ini.

"Saya jadi gila dan geram," kata pemilik sebuah restoran di Tambun, di sini, yang hanya mahu dikenali sebagai Rohani, 48, yang hilang sabar selepas mengetahui hubungan sulit suaminya dengan wanita asing berkenaan.


Dia tidak dapat menahan marah selepas mengetahui suaminya yang juga pembekal kayu binaan berfoya-foya dengan beberapa wanita Vietnam di beberapa spa terkemuka di bandar raya ini.

"Patut dia selalu mengadu tidak cukup wang, rupa-rupanya duit didermakan kepada gundik Vietnam," katanya.


Rohani yang mempunyai empat anak berkata, dia mengesan perbuatan suaminya yang berkelakuan pelik apabila kerap keluar pada waktu malam serta menyembunyikan telefon bimbitnya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/02/16

Sarapan peluru

Posted:

"Saya hanya mampu melihat suami ditembak beberapa das dari jarak dekat sebelum seorang daripada dua lelaki yang menyerang menetaknya dengan pedang," kata Sarina Abdullah, 40, yang melihat suaminya, Sauti Muda, 57, maut di depan mata ditembak beberapa kali dan ditetak di tangan kiri ketika bersarapan di sebuah warung kopi di Kampung Kemasin, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 9 pagi itu, Sauti yang juga bekas anggota tentera diserang ala mafia oleh dua lelaki yang menunggang motosikal dan hanya memakai topi.


Difahamkan, beberapa das tembakan terkena badannya dan mangsa meninggal dunia di tempat kejadian. Menurut Sarina, dia sudah mengesyaki ada sesuatu tidak kena apabila melihat dua lelaki bermotosikal menuju ke arah warung berkenaan.

Katanya, dua lelaki itu menghentikan motosikal di depan warung dan salah seorang daripadanya memegang pedang. "Saya baru selesai makan apabila mereka menuju ke arah warung dan menyerang suami dengan melepaskan beberapa das tembakan tetapi tidak kena.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/02/16
Kredit: www.hmetro.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Harian Metro

Copyright 2010 All Rights Reserved