Sabtu, 13 Julai 2013

Harian Metro: Setempat


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Harian Metro: Setempat


Juadah untuk pengguna terkandas

Posted: 12 Jul 2013 04:27 PM PDT

Kuala Lumpur: Prihatin dengan masyarakat Islam yang tidak berkesempatan berbuka puasa akibat terkandas dalam kesesakan jalan raya, PNB Darby Park mengambil inisiatif mengedarkan 300 juadah berbuka kepada pengguna jalan raya di Jalan Binjai di sini, semalam.

Program amal itu dimeriahkan dengan kehadiran beberapa artis terkenal termasuk Fahrin Ahmad, Julia Ziegler, Amran Ismail, Bob Akademi Fantasia, Irma Hasmie, Iqram Dinzly dan Emma Maembong yang turut membantu menghulurkan juadah kepada pemandu.


Pemangku Pengurus Eksekutif PNB Darby Park Yatie Omar berkata, program itu bertujuan meraikan Ramadan dan pada masa sama menyemai semangat saling membantu sesama insan.

"Program tahun kedua itu antara sumbangan pihak pengurusan hotel ini dan kami berharap dapat menganjurkan lebih banyak aktiviti bermanfaat kepada masyarakat pada masa depan," katanya.


Katanya, juadah disampaikan itu diharap memanfaatkan pengguna jalan raya yang tidak sempat tiba ke destinasi masing-masing untuk berbuka.


"PNB Darby Park menghargai sokongan positif daripada artis jemputan kerana sudi membantu menjayakan program berkenaan," katanya. Sempena Ramadan ini juga, PNB Darby Park serta dua restorannya iaitu The 39 Restaurant dan 10Binjai menyediakan lebih 100 juadah tradisional dan moden untuk dinikmati pelanggan.

Foto

BOB (kiri) dan Fahrin (tiga dari kanan) bersama warga PNB Darby Park mengagihkan juadah berbuka kepada pengguna jalan raya di Jalan Binjai, semalam.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/07/13
Kredit: www.hmetro.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Harian Metro

Copyright 2010 All Rights Reserved